Buseipek1801 Kızlar şuanda sleepy kullanıyoruz malum fiyatlardan dolayı bim bezi alabilirim,kullanan memnun kalan yada beğenmeyen var mı daha 27 günlük bebeğim
Kucak_esra Buseipek1801 ben kullanıyorum canim şuan 13 aylık ilk 3 ay baya Bi marka değiştirdik ama bimin ki baya iyi gel pisin falan yapmadı istersen dene pisik yapacak olursa değiştirirsin a101 inkini çok beğenmiştim ama bebeğime baya pişik yapmistu
pinarmehmet Buseipek1801 merhaba, bim’in bezinin iç yüzeyi biraz sert ve bebeğiniz henüz çok küçük ve cildi çok hassas olduğu için pek tavsiye etmiyorum. Kanz veya Confy markasının bezini deneyebilirsiniz ikisi de çok iyi bezler.
Kerem_k1 Buseipek1801 baby One isimli markayı kullanıyoruz. Sleepy çok zamlanınca bunu denedik ve iyi geldi. Fiyatıda uygun.
umutomer3800 Buseipek1801 ben hıc degıstırmedım bebek bezini sadece Sleepy natural Sleepy bıo natural hep o tarz ilerledim ıkızlerım için degıstırmeye cesaret edmedım Sleepy den son zamanlarda memnun kalmamama rağmen gece degıstırmeme rağmen genede taşıyordu her sabah ıslak uyanıyorduk ama vn inatla Sleepy den vazgecmıyordum Sleepy gece kulodu aldm hatta tatıldeyken ablamlar bı denesene beğenmezsen ver ben kullanırım dedı aldım beklediğimden ıyıdı hıc pısık sorunu yaşamadım ve gayet memnunum bılseydım daha erken değiştirırdm bır buçuk yaşında bıme gectım bu arada
Zehraburan05 Bebeğim 5 aylık bende fiyatlardan dolayı denedim ve pişik yaptı bitirmedim bile senin bebek daha kolay pişik olur küçük daha ama bilemem
pinarmehmet Kerem_k1 baby one markasının bezi güzel gerçekten, ben gece bezini kullanıp oldukça memnun kalmıştım.
Ervakusuuum Ben kullandım doğdugunda molfix kullanıyordum 2 3 ay sınra geçtim hala devam ediyorum bizde bişey olmadı
Kerem_k1 pinarmehmet ben bir buçuk iki ay önce keşfettim. Yaz sıcaklarında Sleepy sürekli pişik yaptı. Daha önce başka markalar denedik onlarda hep pişik yaptı. Bim’de eşim görmüş çok Uygun’a bi bez deneyelim dedi aldık ve gerçekten memnunum. Sadece oğlum çok hareketli bezi pek sevmiyor kendisi cırtlarını açıyor yada bez biraz hareketlilikten dolayı kayıyor😃
Atesbebek Buseipek1801 ben kullanıyorum çok memnunum dogumda molfix aldım sürekli pisikti bime geçtim normale döndü
Urazkom Buseipek1801 3 buçuk yaşındaki kızımı bimin beziyle büyüttüm. Çook seviyorum o bezi şimdi oğluma da kullanıyorum. Fiyatı için değil sağlam olduğu için kullanıyorum çok memnunum
livanurvealpinannesi61 Urazkom birde aşırı sert olmasa ve içinde kimyasal olmasa çok fazla sert ve aşırı parfüm kokuyor bize Çocuk doktoru özellikle kız bebekler için özel bölgeyi kimyasala maruz bırakmak zararlı demişti ilerki yaşlarda birçok soruna sebep oluyor muş
livanurvealpinannesi61 Buseipek1801 içinde çok fazla kimyasal var yenidoğan bebek için uygun değil bence molfix yada can bebe alabilir siniz.bim bezi aşırı kötü çok sert bir yapısı var ve çok parfüm kokuyor goon da çok iyi pahalı ama en azından içerik temiz. Benim için parası değil içeriği önemli sadece.
Urazkom livanurvealpinannesi61 Ben memnunum, içeriğine gelirsek ince detaylara girmek artık bu zamanda zoor. İçeriği temiz olsun diyorsak naylon bez alıp saatlerce kaynatıp bebeğe öyle takmalıyız diye düşünüyorum. Bimin bezinde öyle dediğiniz gibi aşırı bi parfüm yok kremsi bi kokusu var zaten üstünde de yazıyor. Sert değil aslında gayet yumuşak bilmiyorum tabi herkesin görüş ayrıcalığı var🤗
livanurvealpinannesi61 Urazkom ben kullanmadım görümcem kızlarına kullandı bitane alıp denedim aşırı sert ve aşırı bir parfüm kokusu var içeriği temiz bezler de var yalnız
yemedimamadoydum Buseipek1801 arkadaşım BİM’in bezini kullandı hem çok çabuk doluyo hemde çok.pisik yaptı confyde kullandı o BİM’in bezinden beter. Ben migrosun bezini 40 indan beri kullanıyorum oğluma 18 ayına girdi ne pişik ne koku ne sızdırma hiç bişi yasamadik