atlasdnz vallahi sizin gibi rahat anne olayi cok istiyorum😅😅😅
Ama benim kizim cit kirildim nazli bebek😅
O yuzden bu yaptiklarin, ve alt yorumlarda yazilanlar bana oyle korkunc geliyor ki🤣 neyle ornekleyip aciklayacagimi bile bilemedim😆😆😆
Anne olan sensin. Ve sen en iyisini bilirsin. Ötesi yok🥰🥰🥰
Ben ek gidaya baslarken adim adim gram gram burayi takip ettim.
Bir goz gezdir😅
https://www.ayseoner.com.tr/beslenme/6-8-ay-yemek/adim-adim-ek-gidaya-gecis/