Neden bukadar telaslisin ki?…
Zaten daha yeni basladin, ve 9.10 ayina kadar doyum olarak annesutu/formul mama.
Hadi 3 gun kuralini konusmayacam😬
Mide ve bagirsaklarinin ek gidaya alismasi gerekiyor.
O yuzden herseyi en yumusagindan baslamalisin.
Su an sadece tek ogun, yani kahvaltiya gerek yok.
Sadece ogle birkac tatli kasigi tadim yapman yeter.
Oyle ek gida zaten basli basina bi yenilik. Cok bisey bekleme😅 ögürur, tukurur yutmaz vs.
Kiz birden sabah ogle aksam mi basladin😅