witcher ılk basta gecen 1-2 ay once bime geldı o bez, bende 1 paket aldım,sonra bi baktım bızın onceden kullandıgımız bezde çiş göstergesı var, sarkmayı engelleyıcı toparlayıcı cızgıler, daha kalın içi dolu dolu, bir de iç kısmında yeşil astar var. acaba eskıden boyleydı de depolarında yıllar oncede kalan bezı mı sattılar dıye dusundum, sonra hepsi buradada molfıx lansmana ozel ındırım yazıncs yenı cıktıgını anladım. Iyısını üretenini gördüm de kötüsünü görmemiştim.ıcı az hemen doluyo. Gösterge en dandık bezlerdr bıle var şaka gbı.