Evet maalesef değişmiş. Ben hep internetten toplu alıyorum bezleri. Hayat kimyadan alıyorum direkt ureticisi. Hem ince, hem büyük geldi ayni numara almama rağmen. Hem de hemen şişiyor galiba sik bez değiştirip sürekli bez alalım diye böyle yapmışlar 😀