NoOne ben 1 yaşını geçtikten sonra gece beslenmesini kestim, 3 günde alıştı diyebilirim. Eşimle dönüşümlü sakinleştirdik 3 gece boyunca. 10 aydan sonra meme reddi olacağını sanmıyorum. Ama endişeliyseniz pipetli suluk ya da nuk magic cup tarzı bir suluğa alıştırıp öyle kesebilirsiniz.