NoOne Benim kızım da 11 aylık. Aynen dediğiniz gibi. Dudak tiryakiliği var. Gezdirsem de, sallasam da, ne yaparsam yapayım memeyi ağzına almadan sakinleşmiyor. Emdiği zaman da güçlü süt çekecek kadar emmiyor. Emzik emer gibi minik minik çekiyor. Bütün gece böyleyiz uykusuzluktan sinir küpü oldum artık