snyck ben izmir merkezdeyim ama bebek olunca eksik bitmiyorki 3 ün 5 in hesabini yapmaya başlıyorsun.2 tl de indirim olsa aldim lazim olanlari.ebebekte daha pahali.ben dışardan önüme gelenide alamıyorum guvenilir olmuyo içeriği yada kullanilan maddeler.mecbur bilinen markalar alıyorum.o yüzden netten indirim yakaladim mi affetmem 😀😀😀 gecen trendyol indiriminde birak indirimi çoğu seyin uzerine fark bile koymuslardi gozumden kacmiyo cunku favorilere girip hergün baktigim icin fiyatlar ezberimdeydi