Biranne_hg Erken gebelik testi yaptım ve testte aşırı aşırı silik 2. Çizgi var gibiydi gebelik yoktur değil mi
Gelincik057 Biranne_hg iki gebeligimize bu sekilde silik çizgi ile ogrenmiştim var gibi bence hayırlı olsun diyelim varsa yoksada saglık olsun 🥰
Deletedmom_60 Biranne_hg benmde boyleydi adet8me 4 gun vardi bi oan verin kesin emin olun belki bozuktur yanlıştır yinrde kan verin
Biranne_hg KLORAK ilk çocuğumda çok belirgin bir çizgi ile öğrenmiştim ama emin olamadım bana yok gibi geldi oğlum 1 yaşına yeni girecek korkuyorum 🙁
Biranne_hg Beyninizikullanmakucretsizdir ilk çocuğumda böyle test yaptığımda çok daha net çizgi çıkmıştı adetim yarın belirgin olması gerekmez mi gebelik olması için
Beyninizikullanmakucretsizdir Biranne_hg eğer test bozuk değilse ve hamileysen aşırı silik çizgi olsa bile sorun değil
Biranne_hg Zeyzey2019_ Deletedmom_60 mutsuzanne__ KLORAK Mhdbtl--- RumeysaTuana eymennmom- ceriio Ela_290921 Diğer test artımed almıştım internette araştırdım bazen silik çizgi çıkabiliyormuş yanıltıyormuş başka testle denedim bu sefer kesin negatif
Yesillimon Biranne_hg Bende hayalet bir çizgiyle öğrendim hamile olduğumu büyük ihtimal çok yenidir ondan öyle cikmistir
KLORAK Biranne_hg kız korkma merakımdan baktım zaten cesaretin varmış istiyormuşsun ❤️ sağlıkla grlsinnnn
Biranne_hg Beyninizikullanmakucretsizdir bilmiyorum testi yeni aldım sma bozuk mu değil mi bilmiyorum onu