Tosbikannem gaz yağı bende düşündüm annem dedi ama ne bilim küçük ya kokrtum biraz
minnosunannesi06 😂 ay iyi bari bit olmasın da kaşınsın birşey olmaz 😂
kuzey-21 😂😂 en korktuğum sey