Usnac1995 H2Kuru Keşke her şeyin organik olanını alabilsek ama maddiyat el vermiyor bir süre sonra. Birde zaten ben artık bizim yediklerimizden de veriyorum. He bu arada cicibebe marketten mi alıyorsun yoksa organik mi. Bak o markettekine bende karşıyım ama. Şekerli falan oluyor, hiç yemese daha iyi 💙
H2Kuru Usnac1995 organik bebe bisküvi aldım da size bişe sorcam sma mama kullanıyoruz çok pahalı artık herkez arı mamaya gec diyor sizce mantıklı mı
isin_0000 Dmtt06 ben 3 gün kuralına uymadım, kafama göre takıldım, sorunda çıkmadı. Tadımlık yoğurt kabak havuç, mevsimine göre meyve ve labneyide marketten aldım, şuan çoçugum gayet iyi sağlıklı çok şükür
Masalkizinannesi motherofLeyla kiziminda ensesinde isilik oldu ama tamamen sicaklardan kaynaklıydi takip etmek lazım bence
Perianasi Merymommm ben mama kullanmadım hala anne sütüne devam. Uyumadan önce ve gece 2 kere emiyor. Onun dışında sağım yapıp bırakıyorum gündüzde 2 kere içiyor. Onun dışında 3ana öğün 1 ara öğün yapıyor
Masalkizinannesi Keslin_3 bilemiyorum görmek lazım ama benim kızımda direk popoda kabartili bir pişik olmuştu
Usnac1995 H2Kuru artık 6 aylık olmuş bebiş aslında şöyle bir iki ay daha dişinizi sıkın ek gıdaya iyice alışsın öyle arı alabilirsiniz bence. Biz mama kullanmadkk hiç hani pek bilgim yok 😘
1tostos22 Dmtt06 en az bir ayi tadimla gecirmelisiniz cok cabuk ogunlefe gecerseniz bagirsak problemlero ve ek gida reddi yasayabilirsiniz.Ayrica 3 gun kurali ozellikle alerjk besinler icin cok onemli.