H2Kuru Canım mesela ben biraz pirinç unu biraz irmik koyup cezvede az suyla pişiriyorum. Piştikten sonra mesela muz ya da şeftali artık hangi meyve varsa içine ekleyip yediriyorum cam rende ile ceviz rendeliyorum onuda katıyorum. Bu şekilde yapabilirsin. Bir de ben daha çok yulaf yapıyorum çok güzel oluyor hem de rahat. İçine sadece pekmez bile koyup veriyorum bazen. Ama tabi bunlara 7. Ayda falan başlasan daha iyi önce sebzelerden muhallebi kıvamlı çorbalar yaparsın 1 ay sonra bunlara geçersin ❤️ Bir de ben hiç özel bir şey almadım ya evde porselen tabaklarım vardı küçük onlara koyuyorum yemeklerini. Sadece silikon kaşık almıştım. Birde irmik bimden alıyorum, tarhanayı annem yapmıştı onu içiriyorum çok seviyor. He bu arada e bebekte ki bebek makarnası çok güzel onu tavsiye ederim. 9. Aydan sonra verdim, masasına koyuyorum kendi yiyor ❤️ yanında da kavun kesiyorum minik minik mesela kolayca bir öğün geçirmiş oluyoruz