Doktorumuza sordum bir merhem önerdi tam net birşey söyleyemedi böcek ısırmış olabilir dedi ya da sıcaklardan oluyor olabilir dedi söylediği merhemi almadan zeytinyağlı sabunu bütün vücuduna köpürtüp beklettim 15 dk kadar ılık suyun içinde duştan çıktık ve sonuç cildi kabarmıyor tesadüf ya da değil bilmiyorum ama sizede yazmak istedim denemek isteyen annelerim sizde deneyebilirsiniz 🙏