Oğlumun kolları da aynı şekilde . Daha da artacak maalesef sizinkilerde. Hergün 2 banyo yaptırıyorum . 6 doktora gösterdim . Hepsi farklı şeyler söyledi . 3 aydır kafayı yedirdi bize . Alerji diyorlar alerhi ilacı kullandık geçmiyor . Evimde 10 tane merhem , 5 tane farklı marka nemlendirici ve sayamadığım kadar ilaç oldu artık . Çözümünü bulan varsa lütfen bana da yazsın . Doktorlar bulamadı