Betul055 Berivankuru kaşık ile verdim almadı. Bende biberon ile yaptım, 200 ml suya 5 mama ölçeğiyle kaşık maması koyup içirdim delikten geçti
nerminsari canım bence uygun fiyatlıların içinde en iyisi bebelac ama gaz yaptı demişsiniz. bebevita zaten iyi bir mama değil, aptamil deneyebilirsiniz ben aptamil kullanıyorum, bu aralar kampanyaları var.
Dnzkizi melodininoglu esimle mama degil ama bezini falan toptancidan aldik gecende daha uyguna geliyor diye. Sizde oyle yapabilirsinuz varsa etrafi izda oyle biryer. Mesela ablam icin toptancida mama fiyatina baktim kutu basina 7tl fark oldu. Zaten ayda kac tane aliyorsun mecbur almisken oyle yapabilirsin hem mama bitti mi bide mama alma derdine girmezsin surekli. Tabi once bebeginin sevecegi mamayi secmen gerek 😊
Mirayy00 melodininoglu uygun ariyosaniz evolvia okadar uygun bi mama degil ama kilo aldirimi cok iyi gubde 1 kere kullanmama ragmen fark ettiriyo kendini
Deletedmom113 melodininoglu herobaby şuan en uygunu 😊 kızım 9 aydan beri kilo.kaybi vardı veriyor du bu mamayı verdim aldı çok şükür tavsiye ederim
melodininoglu Deletedmom113 ona da bebevita gibi diyorlar, ucuz olduğu içinmi insanlr öyle düşünüyor acaba 🤷🏼♀️ Bir numarasını mı kullandınız?
Deletedmom143 melodininoglu ucuz mama kilo da aldırmıyor malesef. Durumunuz var ise ilk aylarda düzgün bsey kullanmanızı öneririm. Ben 6. Aya kadar aptamil kullandım sonra doktor çok şişirmiş dedi bebelac a geçtim ama o süre zarfında kilo alımı gayet iyiydi
melodininoglu minelizamanlar bende başlıcam denemelere, zaten hemennhemen heosi aynı paralar, feda olsun yavrulara 🥳 ben bilmediğim ucuz iyi bi mama varmı diye bi sordum 💁🏼 Yokmuş 😂
Deletedmom113 melodininoglu yok cnm şuan 3 numara bizim 13 aylık çünkü ama guzrl mama ben bebvita da kullandım bütün mamaları inan en memnun kaldigin buydu 😊bide bebelac gold ama o 45 ten fazla oldu yaa 😏hero baby 22 olmuş e bebekte oda 3 hafta önce aldık 20 idi digerleirni duan dusunemiyorum
melodininoglu Deletedmom113 sorma sürüm gidince çoook üzülmüştüm😕mama fiyatlarını öğrenince dha çok üzüldüm... aman sağlıklı olsunlarda alırız en iyisini 🙋🏼♀️