Merhaba canlarım 🙋🏼♀️
Benim sütün ilk bir ay geldi, sonra stresten kesildi malesef. Mama kullanmaya başladık. Hiip le başladık ama çok pahalı bacım yetiştiremedik 💆🏼♀️ Bebişimde maşallah her saatbaşı meme emer gibi acıkıyodu. Sonra bebelac aldık. Kabızlık gaz yaptı. Arkadaşımın tavsiyesi ile bebivita aldık. Bir aydır kullanıyorum sorun yok ama kilo alımı yavaşladı. Doktor mamayı değiştir dedi bugün. Daha uygun mama önerebilirmisiniz? 2 aylık bebeğim 🤗