Merhaba05 tabi ki havale farklı bir şey, benim söylemek istediğim 36-37 de daha havale geçirilir, yüksek ateş olunca durum tabi daha risklenir ama benim söylediğim ailemizde ateşli ateşsiz havale öyküsü yok. Buradaki kisiler olabilir dememe rağmen olmaz dediler. Bir cok kiside üstüme geldi. Örneğini yaşadıgım icin aile öyküsüne göre olmayacagından yazmak istedim. ateş ateşli hastalık ateşsiz havale vs değil demek istediğim.