Asporceee NisaEla biz kullanıyoruz canım 8 saat arayla 10 damla şeklinde 4 gün oldu bizde kullanmaya başlayali
Asporceee NisaEla cok az Bi rahatlama var onun dışında aynı canım biz bide daha başındayız 32 günlüğüz 3 ata kadar çok yolumuz var inşallah etkisini görürüz daha çok.