NisaEla her ilaç , her çocukta farklı tepki gösteriyor. Onda iyi gelen sizin bebeğinizde iyi gelmeyebilir , şunda iyi gelen bunda gelmeyebilir vs. Benim de bebeğim kolikti 20 gün boyunca sürekli ilaç denedim ama şu bir gerçek ki kolik olsa da 3 ay çekilecek o gaz. İlaç hiç bitirmiyor sadece çok hafif azaltıyor . Ben ilacı kestim , bir de beyninde problem yapıyormuş gibi bişey söylemiş akrabamızın doktoru , oda bana söyledi ve tamamen kestim ilacı. Şuan 2 ay 2 günlük çok şükür kesildi gaz sıkıntısı. Boş yere çocuğunuza ilaç kullanmayın derim öyle böyle en az üç ay takip edecek o bebeğinizi. Atak zamanı bebeğinize iyi gelecek şeyler keşfedip o anı öyle atlatmaya çalışın ; musluktan akan su sesi , fön makinası sesi , süpürge sesi , ninni , piş piş , sallamak , gezdirmek , kucakta koşturmak , arabada gezdirmek , arabada gezdirirken müzik dinletmek vb. Gibi herhangi bişey. Ben deneyerek buldum o anlaro o şekilde atlatmaya çalıştım sizede bunu tavsiye ederim ☺️