Lina-20 niHanzade çocuğu benden kıskanıyorlar.annesi bana dokundurtmuyo mesela onlara gidince.sen bırak babası uyutsun o babacı olcak falan diye beni dışlıyo eşimde annesini örnek alıyo
NehirVolkan Lina-20 normalde oyun oynamak bakmak için ama kızım hem babasına gidiyor hem beni görmek istiyorbasına sürekle gidelim diyor
Belcim30 Lina-20 benim kızım bana çok düşkün çok sever biliyorum ama evde hep benle gezmede hep ben ben ben 😁 çocuk sıkılıyor haliyle bir yerde benden ee baba gelince uyku saatine 1 saat kalıyor yemek yedik derken çocuk çok az görüyor babasını onuda oyun oynayarak geçiriyorlar o yüzden babasını her gördüğünde kapıdan içeri girer girmez hadi ben sayıyorum sen saklan diyor adama 😁😁 oyun arkadaşı babadır anne de her zaman yanında duran bazen sıkıcı bazen iyi arkadaşı 🤷♀️
Lina-20 Belcim30 ama benim kızım hiç gelmiyo ya babasını görünce.eşim 3 gündür evde hiç ayrılmıyor yanından
Uykularharamolduu Lina-20 canım evde sürekli bizi gördüklerinden dolayı babalarını özlüyorlar. Benim oğlum da öyle.
Lina-20 Uykularharamolduu ay bilmiyorum şimdi bile karşımda uzanıyorlar beraber kızım babasının omzuna yatıyor 😢
niHanzade Lina-20 olmaz olmaz olur mu öyle şey, siz çok hassas düşünüyorsunuz. Dönem dönem ben de bazı şeylere takılıyorum 🌸
Gelincik057 Lina-20 valla bende tam tersi 3,5 yasında oğlum var baba delisi 2,5 yasında kızım var anne delisi benden asla kimseye gitmez bu doğduğundan beri hiç değişmedi ben varken babasına dahi gitmez sürekli dibimde yapısık geziyoruz oğlumda düskün bana ama babasına çok fena halde düskün 🥰
Halimea Lina-20 benimkilerden babacı , benim hoşuma gidiyor. Eşim çocuklarla oynar , parka götürür ,bende o ara dinlenmiş olurum işlerimi yaparım ,dinlenirim😄 ortanca oğlum eşime daha düşkün ise gidince kapının önünde bekliyor öpmesini 😅
Deletedmom_62 Lina-20 benim kızm anneci daha sabah besiginde uyanir uyanmaz beni arar anneh anneh diye bağırır 🥰
Deletedmom_62 Lina-20 evet mükemmel bir duygu yaşanılan bütün zorluklara değiyor kızım anne diye bağırınca 🥲