Lina-20 13 aylık bir kızım var ve artık kucağımda taşımaktan kollarım koptu. Bende isterdim ki biraz babacı olsun. Babası da seni istiyor napim bahanesiyle hep bana bırakıyor çocuğu. Ama onun da çocuğu oda ilgilensin istiyorum. Aslında ona da görevler veriyorum dışarı çıkıyorlar beraber. Her ne kadar kızım beni istesede akşam uykudan önce oyun oynuyorlar 1 saat boyunca. Ama kızım yinede bana bağımlı yaşıyor. Yani demem o ki babacı olması güzel bişey. Bırakın siz eşinizin ailesini kızınız babasına gidiyorsa sizde kendinize alan yaratın. Kendinize vakit ayırın, aktivite yapın ne güzel.