Teomom1 yaş ve durumlar pişmanlığı mutlaka getiriyor, 😁 ben şanslıyım bölümüm beden eğitimi öğretmenliği alanım çok e çok şükür kendimi alanımda geliştirdim bir çok özel ders veriyorum kendime bir çıkış kapısı buluyorum hemen ama neden bende elimde imkanım varken memur olmadım yine kendi mesleğimde hiç olmadı polis olurdum bir çok arkadaşım gibi meslekte 10 yılları oldu bile 🤨 işte burda başlıyor keşkeler