Teomom1 İstediğim bir bölüm değildi ailemin tercihi oldu , 1 sınıf dışında diğer senelerde hep bölüm dersleri gördüğümüz için dershaneye gittiğimde fizik , biyoloji vs ortak derslere fransız kalmıştım dolayısıyla o zamanki Öss benim için verimli geçmemişti, Üniversitede başka bir bölüm tercih ettiğimde tercih puanım düşüyordu. Şimdi gidecek olsam düz lise tercih ederdim , üniversitede ise tarih yada pdr tercih ederdim.