Hazalkaann 4 cü ayda bizde de mama ve meme reddi oldu ,zor bi süreç bu dönemde tavsiyem agız içini kontrol edip aft var mı diye bakman,aft varsa asla açta olsa içemz ,bogazında kızarıklık varsa saglık ocagında muane ettirebilrisin var mı baksınlar,mamanın tadını begenmiyor olabilir degiltirebilirsin,biberonun ucu nu kontrol edebilirsin az yada çok geliyor olabilir,benim çözüm buldugum tek şey mama içirirek dikkatini baska yöne yöneltmek eline ilgisini çekeçek anahtarlık ,kumanda gibi oyalayan bişeyler verin o sırada hemen mamayı içirin