Hazalkaann aynı şeyleri aynı aylarda yaşamışız ben ilk önce biberon değiştirdim olmadı sonra mamayı değiştirdim aptamil içiyordu sma aldım bir iki kez güzel içti sonra yine aynı hipp denedim olmadı en son keçi sütlü mama aldım baby goat çok sevdi hiç sorun yaşamadık şu an 23 aylık hala aynı mamayla devam. Kısaca mama değiştirmeyi deneyin hangisini severse kabul edecektir