Matildanil Selencapa öyle olacak gibi zaten çünkü bu şekilde ağlamasını istemiyorum bakalım hayırlısı
HMU Huma_kus34 benimde göğüslerim yara oldu.Doktor kesmen gerekiyor dedi. Sütümde var. İnanın o kadar çok üzülüyorum ki anlatamam. Benim aklımdaki soru akşam uykusu 20 de sabah kalkana kadar neredeyse 12 saat oluyor.Acıkmazlar mı? Ne yapmak gerekiyor?
O1Anne Matildanil aynı durumdayım saat beş hala uyutmaya çalışıyorum uykusuz kaldığım için sütümde kesildi nerdeyse sinir krizi geçirme me ramak kaldı 😔
Matildanil O1Anne biz doğduğumuzdan beri böyleyiz artık psikolojik olarak tükenmiş hissediyorum ama hep büyüyecek geçecek diye telkin ediyorum kendimi 😞