10 Aylık bebeğim saat 10 gibi yatıyor gece en uzun 1 saat uyuyor onun dışında yarım saate bir emmek için uyanıyor.Bazen 15 dakikaya bile düşüyor. Açlıktan değil alışkanlıktan uyandığına eminim. Bugün gece emmesini bitirelim dedik ama çok fazla ağladı öyle böyle değil haliyle dayanamadık emzirdim. Bana fikir verebilecek biri var mı 😥