BelaCivciv BurcuKucuk Evet hem heyecanlı hem gergin bir bekleyiş, o kadar emeğinin karşılığını alabilecek misin falan zor ya 🥲
BelaCivciv BurcuKucuk Ösym için şarkı yapılmıştı yıllaar önce ay aklıma o geldi şimdi bunları konuşunca😂
cemreninannesi_ Alya-Sena nerden girdiniz ? Olsun hakkınızda hayırlısı olsun inşallah herkes açıköğretimi tercih ettiği için puanlar yükseliyor
Cihangiriinannesii BurcuKucuk Kardeşimin sonuçları için bekliyorduk bizde şükür istediği yer tutmuş. Kültür üniversitesi grafik tasarım tam burslu 🥲 Sizin adınıza da çok sevindim hayırlı olsun 🌼