BurcuKucuk İyi akşamlar anneler, nasılsınız? Beklenen yks tercih sonuçları açıklandı. Var mıydı aramızda benim gibi sonuç bekleyen anneler? İstediğiniz bölümler gelmiş mi?
Yagmursonrasitoprakkokusu BurcuKucuk üstte kalsın 🌸 hayırlısı olsun hakkınızda. Siz istediğiniz sonucu aldınız mı 😊
cemreninannesi_ BurcuKucuk yaa bakamıyorum daha çok teşekkür ederim bekliyordum bende açıklanmasını ama giremiyorum sistem yoğunluğu nedeni ile😂
BelaCivciv BurcuKucuk Kız kardeşim girmişti sınava, onun sonucunu bekliyoruz biz de. Hala giremedi maalesef siteye. Heyecanına ortağım ben de😃
BurcuKucuk Yagmursonrasitoprakkokusu çok teşekkür ederim 🌺🥰 evet, Beykent Üniversitesi Adalet istiyordum. %50 indirimli gelmiş 🙈💜
BurcuKucuk cemreninannesi_ ben de tesadüfen gördüm açıklandığını ( 9da açıklanmış ). 21:03 girdim baktım 🤣 bugün açıklanacağını tahmin ediyordum zaten. 2005 yılından bu yana hiç hafta sonu açıklanmamış 🤣
BurcuKucuk BelaCivciv zaten sanırım en heyecanlı bekleyiş bu. Yıllar sonra tekrar yaşadım ben de ama sanki ilk kez yaşıyorum 🤣
Zeliff BurcuKucuk kardeşim istediği bölüme yerleşti çok şükür 🤭 şehir olarak tutmadı ama olsun orayıda öğrenir. 15. Tercihi gelmiş 🫣
BurcuKucuk BelaCivciv ben en son bu heyecanı 8 sene önce yaşamıştım şimdi tekrar yaşayınca duygulandım 🤣 gençleri de o tekrar çok iyi anladım bu konuda 🥲🥲
BelaCivciv BurcuKucuk Evet hem heyecanlı hem gergin bir bekleyiş, o kadar emeğinin karşılığını alabilecek misin falan zor ya 🥲