ecosummm biz köyden kestane balı getirdik. Bizim de vardı elhamdülillah geçti ama bizde de hep öksürük oluyor 😪 tekrarlıyor yani bir bu mustella göğüs balmi var netten bakın eczaneden alın 120 tl rahatlama yapıyor en azından önlü arkasını sürün uyusun kuzu geçmiş olsun