Kızlar çıldırmak üzereyim kızımın 1,5 aydır geçmeyen bir öksürüğü var 8 gün hastanede bile yattık ama yok ara ara azalıp sonra yine başlıyor alerji doktoruna gittik dün o da hafta gelin deri testi yaptıralım dedi iyi bir göğüs hastalıklarına da götürmek istiyorum aslında çıldırmak üzereyim başına gelen var mı Allah aşkına 4 yaşında