Benim çocuğuma da palvik bandajla ilk tedavi başlandı . Bır ay bayağı derecesi düzeldi ama devamlı takamadım. Huzursuz oluyordu bebeğim. Ben de çözüm olarak ıkı bez taktım ve ayaklarını uyurken hep o bandaj ayarında yaptım . Sonuç olarak çok şükür düzeldi