BuseK ben her gün tane kimyon anason ve rezene kaynatıp içiyorum, facem olmadığı için emzirme akademisine bakamıyorum da size sormak istedim, ben bu üçünü kaynatıp içmek yerine sadece kimyon mu kaynatıp içeyim, sonuçta derdim sadece bebeğime fazla gaz gitmesin ..ayrıca ben kızıma bu çaylardan vermiyorum günlük 3 bardak içiyorum eğer zararlı ise anason ve rezeneyi içmeyeyim diyorum😶