[silindi] Şuan oğlum 2 aylık olmak üzere 20 günlükken resmen açık yara gibi pişik oldu sleepy ıslak mendil ve sleepy natural bez kullanıyordum hemen değiştirdim ve prima aktif bebek aldım geceleride prima premium kullanıyorum. Poposunu lavaboda yıkamaya başladım, kumaş bez parçası ile kuruluyorum havalandırıyorum. Pişiği geçirmek için çocuk doktorunun verdiği kremlerde fayda etmedi dermatoloğa götürdüm öyle de iyileşmedi hemde kremler kortizonluydu kullanmak istemedim daha fazla. Buradaki yorumlardan ve internetten araştırdığım kadarıyla Arko tüp yağlı krem aldım kullandım 2 günde açık yaralar geçti tam 5 günde de poposunda pişikten eser kalmamıştı. Bu arada dışarıda da ıslak mendil kullanmıyorum, ıslak mendil kutusuna bebek pamuğu ıslatıp koydum onunla temizliyorum.