Oğlum doğduğundan beri ıslak mendil kullanıyoruz şu an 3 aylık. İlk 42 gün yoğun bakımda kaldı ve orada ıslak mendil istendi seçeneğimiz olmadı zaten. Pure baby bambu (yeşil) olanı kullanıyorduk. Sonra yine Pure Baby Newborn (açık mavi) olanı keşfettik ve ne kokusu var ne katkısı var. 99% su. Bebeğime de ıslak mendil değil sıcak ve fark edilmediği için kıçında bekleyen bez pişik yaptı. Ama biz bezi de Prima premium ve prima normal karışık kullanıyoruz, krem de Mustela pişik önleyici olanı kullanıyoruz. Bence pişikte bez ve krem kullanımı da hayli önem taşıyor. Bebeklerinizle sağlıklı günler dilerim.🙏🏻