Eda038 gitmişken ona da baktircaz evet. Aslında benim kızımı dogum yaptığım hastanedeki cocuk doktorumuzdan çok memnunuz oğlumundan kontrollerini o yapsın istedim . Doğduğunda doktorla konuştum bebegim oldu ne zaman gelelim diye oda bize 1 ay dolunca görelim yazdı. Devaminda Her ay rutin kontrolleri oluyor ya gelisimi acisindan