Eda038 Kızlar 25 gunluguz hala sarılık devam ediyor aşırı olmadığı için müdahale etmiyorlar görüşünün oraya kadar vardı mamaya başla dedi başladım 2 gün önce gittim vücudunda hafif kalmış ama başında hala var dedi ki zaten bakınca belli gözleri felan kalça cikikligina gelince devam ederse sariligi bakarız hala neden gecmedigine dedi nasıl geçecek bu sarılık ya mamayi kes emzir dedi napacam ben
Cekiyorum_Gulumse Eda038 aynidurumdayiz bizde bugün 25 gunluguz endise etme.doktirum 1 aya geçmezse tahlil yaparız dedi banada. Ama azalıyor gbi sen her istedikçe emzir. Yavaş yavaştan olsa idrariyla atacaklar inşallah. Bu arada bizimde hiç yükselmedi sarilik gözler ve alında var.
Masalalya1 Eda038 bizimde doğduktan 2gün sonra çıktı. Gittikçe yükseldi. 10günlükken değer 18e yükseldi. Fototerapi aldı. Şuan 15günlük bebeğim. Sarılık yine yükseldi 14 oldu. Doktor mama kullan dedi. Emzirmeye bağlı yükselebilirmiş. Bende hem mama veriyorum hemde emziriyorum.
Tubifora Eda038 benim kizimın neredeyse 45 gun kadar surdu , saat basi emzirdikden sonra hizla düşüşe gecti . 2 saatte 3 ssatte bir emzirmeyle bile gecmeyince durmadan uyandırıp emzirmek durumunda kaldim o sekilde üstesinden geldik
Eda038 Cekiyorum_Gulumse aynen aynıyız ya iletişimde kalalım canım bu süreçte belki birbirimize yardimimiz olur
Esradeniz12 Bu süreçte emzirmekle geçmiyorsa kendinizi daha fazla yıpratmadan fototerapi aldırın 3 saatte 3 4 derece düşürüyor tavsiye ederim imkanınız varsa özelde hemen yaptırın sonra süt yetmiyorsa mama verince iyi oluyorlar
Eda038 Esradeniz12 imkanım var çok şükür ama uygun görmediler daha o tedaviye yoksa yaptıracaktim canım
ebruli1 Eda038 kızımın nerdeyse 2,5 ay sürdü sarılığı megersem B12 dusukmus kanında o yüzden sarılığı atamiyormus. Mutlaka kan testinden B12 baktirin
Sibtug Eda038 oğlumda neredeyse 3 ay sürmüştü. Uzamış sarılık deniyor,20 lere çıkmadığı sürece endişelenecek birşey yok. Anne sütü sarılığı da demiyormuş ama biz hiç mama vermedk tabiki doktorumuz önermedği için sizin doktorunuz ne diyorsa o doğrudur. Sık sık emzirmiştim 2 saatte bir sonra geçti şükür
Cekiyorum_Gulumse Eda038 tmm canim haftaya 1 aylık doktorumuza goturcem işte kontorle bakalım o ne diyecek onu bekliyorum bende.
AsliTsgn Eda038 bana da ilk 5.gün kontrolünde söylemişti doktor. Kafasında bar sadece diye. Çok sık emzirdim gün içinde 2 saati geçirmedim hiç. Çok şükür atlattı. Siz de öyle yapın bu geçene kadar
Cekiyorum_Gulumse Eda038 aynen valla bizde hep memedeyiz. İlk başta mamada sık vermiştim doktor tavsiyesi ile sarilik değeri yükselmedi ama gozlerinde o sarilik var iste sutumde çoğalınca şimdi sadece 1 kere 60 ml veriyorum akşamları o kadar. Geri kalan hep emiyor. Benim Tek aklıma takılan kilo alımı iyi olsun insallah
AsliTsgn Eda038 canınızı sıkmayın düzelir. Gerçi böyle diyorum da yok sütüm yetiyor mu yok gaz problemi derken hep stres altındayız
Elenor17 Bizde de anne sütü sarılığı var bebeğim 2 aylık oldu hala devam ediyor zamanla azalacakmış tahlil yapmaya gerek yok diyor gittiğimiz 2 doktor da aynı şeyi söyledi
minik_koalam Eda038 benim bebeğimin de 3 aya kadar devam etti, ilk başlarda çok korktum baya tahlil aldılar çok şükür temiz çıktı, zamanla kendiliğinden geçer dedi doktor ki geçti, hiç kendinizi korkutmayın zamanla geçecektir İnşaAllah 🤲
neslihann1 Benim bebegimin de 2-3 ay sürdü. Doktor idrar kan tahlili yapti temizdi. Baska bir doktora götürdüm süt sariligi bu, bi zarari yok gecer dedi. Bir sabah kalktim gecmisti endileselenmeyin. Sık sık emzirin mama aliyorsa mama verin ac kalmasin gecer.
Cekiyorum_Gulumse Eda038 gitmişken ona da baktircaz evet. Aslında benim kızımı dogum yaptığım hastanedeki cocuk doktorumuzdan çok memnunuz oğlumundan kontrollerini o yapsın istedim . Doğduğunda doktorla konuştum bebegim oldu ne zaman gelelim diye oda bize 1 ay dolunca görelim yazdı. Devaminda Her ay rutin kontrolleri oluyor ya gelisimi acisindan