Turkankk öyle devam ettim ikisi birlikte çünkü mama içmeyince aynı oluyodu sütüm yetmiyordu 6. Aydan sonra ek gıda başlayınca çok olmadı.suan 2 yaşında hasta olunca yemiyo icmiyo ve yine aynı oluyor yetersiz beslenme ve sıvı alamayınca oluyo canım. Sütünü arttırabilirsiniz belki gerek kalmaz mamaya ama benim artmadı maalesef mamayi kullanıyoruz hala.