Merhaba kızlar oğlum 4.5 aylık kilosuda normalden iyi ama son 1.5 haftadır falan çişli bez sayısı azaldı yok denecek kadar hatta pembemsi renk oluyor çişini yaptığı yerde. Dün doktora götürdük kilosu iyi ama çişi böyle olduğu için mama başladı her emzirme sonrası 30 ml ver dedi bende verdim kusmassa isterse 60 ver dedi 3 -4 gün böyle bi dene dedi benim çocuğum da 30 verince ağlıyor mecbur 60 verdim acaba süt yetmiyor mu kilosuda iyi ama çişi böyle olduğu için çok tedirginim başına gelen oldu mu sizin bu konuda tecrübeleriniz varmı.