Ben kendim veriyorum uyku eğitimini benim içinde bebeğim içinde uykular kabus olmuştuk. Kendi kendimede başarıyorum galiba.Birde onun açısından bakın sürekli uyanıyor uykuyu alamıyor büyüme hormonu salgılayacağı saatte. 5. Gündeyim uyku eğitimde ilk gün biraz zor oldu git gide daha iyiye gidiyoruz. Bende özgürleştim oda baya mutlu bi bebek oldu keşke bende 6. Ayda verseymişim. Aman mememde uyusun nolacak dedim. Yazık olmuş