Mige1 Yaagmurr_56 büyük almanızı tavsiye ederim 1-2 ay. Çok hızlı büyüyor diyenler haklıymış. Aldığım çoğu kıyafeti maksimum bir ya da iki kez giydirebiliyorum😅
Bananeeeee Kışlık alışveriş postunu görünce buzdolabına bir şeyler sandım 😂😂şu ara ona merak salınca kişinin fikri neyse zikri de o oluyor 😂😂🌺
Dry_cn Yaagmurr_56 6 aylık bebeğim çok kilolu bir bebek olmamasına rağmen 1 yaş giyiyor şuan canım hm 9-12 giyiyor onların kalıpları daha normal ben kışlıkları 12-18 aldım hep