Nazendece Yaagmurr_56 kızım 7 aylık yazın 9-12 ay giydirdim ekime uzun kiyfaet giyer bida alamicam için 12-18 yerine 18-24 ay aldım uzun olsun gene çare var da hemen büyüyorlar zaten.
Nacikkk Yaagmurr_56 şimdi markadan markaya da değişiyor h&m mesela 9-12 aldım kalıbı geniş zara 9-12 aldım onlar hep küçük geldi yani o kadar küçük değil ama diğer markaya göre 6-9 gibi markaların kalıpları da önemli
oglumubeklerken _The_ANA_ bazı bebekler böyle daha tombik tombik oluyor ya belki sizin oğlunuz öyledir ☺️ benim oğlum neden Bilmiyorum aslında zayıf bir çocuk değil ama pek tombikte görünmüyor 🥲
leyla23 Yaagmurr_56 büyük alın, benimde kızım 3 aylık kışın tam emekleyeceği çok hareketli olacağı zamanları, hem sıkı sıkı kıyafetlerde rahat hareket edemez hem çok hızlı büyüdüğü için komple kışı geçirmesi için daha mantıklı büyük almak
tekbasimabakiyorum Yaagmurr_56 çocukların giydiği haram yediği helal demişler. Sürekli büyüyorlar o yüzden kışın kaç aylık olacaksa üstüne en az üç ay daha ekleyip alın
Deletedmom_62 Yaagmurr_56 şuan 3 ayliksa 3_6 aylık giyiyor dur diye düşünüyorum. Sonbaharda 6_9 giyer kışın da 9_12
Huriadaveannesi Yaagmurr_56 bence direk 69 alın benim kızım 1 yaşına girecek ama şuan 12 /18 giyiyor bende hep 18/24 ay aldım kisliklarini
Mnli Yaagmurr_56 6-9 ve 9-12 alın kışı sadece ocak şubat düşünmeyin martta nisanda da soğuk oluyor hava hatta mayıs bile haziranın ilk haftası ince uzun kollu giydirdim bu sene ya da ince hırka hava bir türlü ısınmamıştı istanbulda
iki_prens_annesi_ Yaagmurr_56 benim fikrim 9 12 ay almanız benim oğlum şuan 7 aylık kışlık alışverişi genelde 12 18 yapmaya çalışıyorum hem çok çabuk buyuyolar hemde rahat etmeleri önemli diye düşünüyorum
Hep_mi_uykusuz Yaagmurr_56 bebeğiniz sonradan toplarsa benimki 3 aylikken minicikti 6 aydan sonra gelisimi hizlandi 7 8 aylikken 9 12 ay kiyafetler tam oluyorfu
dilarakilic Yaagmurr_56 aya değil kiloya bakarak alın derim. Mesela benim bebeğim şuan 6 aylık ve 9,5 kg. Lcwaikiki den alıyorum genelde ve 12-18 aylık. Çünkü 10-11 kg bebekler için uygun diyor. Yani diyeceğim o ki baya büyük alın bence ☺️
orguormeyisevenanne Yaagmurr_56 Valla ben 11 aylık oğluma 2 3 yaş alıyorum sizde 2 beden falan büyük alın ben sizin yerinize olsam 9 - 12 ay alırdım
annelif Yaagmurr_56 o kadar ama o kadar hizli buyuyor ki sakin ayina uygun alma ben hamileyken aldıklarımı hic giydiremedim oglum tombikti 3 aylikken 6 giyiyordu bol bol al uzun sure giysin kollarini kiviripta giydirirsin 6 9 almalisin bence devir ekonomi devri
Neslihan1903 Yaagmurr_56 kilosuna boyuna göre düşünün 3 aylık onun için ekimden sonra ona kış gelecek minnak olduğu için 6-9 alınabilir
Nklcilis Yaagmurr_56 benim bebeğim 4 aylık ben şimdi den 9 12 giydiriyorum bol olsun sorun olmuyor. Doğmadan kışa denk gelenleri de 9 12 almıştım ama bu saatten sonra alsam 12 18 yada 2 yaş falan alırım çok çabuk büyüyolae