Yeni bir olay değil ama maalesef bebek vefat etmişti. Kadın kapının arkasından çekiyordu. Bu kadınların çaresizlikleri de kahrediyor beni. Öyle eziliyorlar ki, dayak yiyorlar, kendileri ölüyor, çocukları ölüyor :(( kahrolsun erkek şiddeti. Annelerin işi çok zor, evlatlarımızı doğru yetiştirerek ancak bunun önüne geçebiliriz. Eşitliği, hakları ve o bir insana ait hakların üzerinde bizim sadece eş olarak bir hakkımız olmadığını öğretmeliyiz. Ben hani anneye şakadan vurup oğlunu gğldüren adam videosu vardı, köpürmüştüm, kadın da diyor ki şakalaşıyoruz. Çocuk bu ya ://