Sadeturkkahvesi hahahahw çok zor 😂 Herkes açısından zor. Tek çocuk bence haksızlık insan yanına aynı acıyı paylaşabileceği bir yoldaş istiyor. Annem babam vefat edince benim bunu paylaşıp sarılabileceğim kimse yok bu duyguda bile yalnızım. Çocuklarım açısından hepsi çok küçük belki daha farklı olabilirdi yani ben yetemiyorum müdahalem çok fazla otomatik çocuklarda neresi işlerine gelirse oraya kayıyorlar otorite kurmakta çok zorlanıyorum ama bana bırakılsaydı muhtemelen her şey bundan çok çok daha güzel olurdu 😊 5 yaş - 33 ay - 2 ay, 3 çocuk annesi olarak söylüyorum benden daha fazla mutlu olmaya ne hakkınız var doğursanıza aaaa 😂 Bazen saç baş krizler çıkıyor ama çoğu zamanda oynarken beraber öyle güzel şeyler paylaşıyorlar ki 😊 Benim büyük kızım çok inatçı dediğim dedik küçük kızım da aşırı hareketli gözümün içine baka baka yapma dediğim ne varsa yapar beni en çok zorlayan o küçüğüm de gazlı 😅 evin hali harap ben yorgun kocam hepsini sen istedin şikayet etme diyor öyle bir hayat işte 😂😂😂😂 Güzel olacak ama inşallah hepsinin birbirine destek olacağına eminim 🥰 şimdi bile öyle güzeller ki saç baş dalmasalar 😂 ben bağırınca da hemen birbirlerine sırt dayayıp bana çemkiriyorlar 😂 Büyük kızım asla zarar vermez anne sen uyu ben onu uyanırsa sallarım emziğini veririm diyor dolaptan meyve alır yıkar ekmeğe çikolata sürer kardeşine de hazırlar en büyük şansım büyük kızım ama bana karşı aşırı dediğim dedik işte 😂