Dilek333 bize 40 günlükken gelişim geriliği var denildi bir ay sonra tekrar ultrason istedi doktor. Diğer ay sol kalçasına tip 2a kalça yapısı yazmıştı ultrasonu çeken doktorumuz, bizi ortopediye yönlendirdiler. Ortopedi doktorumuz da bu hastanede imkanlar kısıtlı ileride ameliyat gerekebilir tıp fakültesinde başlayın tedaviye dendi. Tıp fakültesine bir hocaya gittik hocamız iki hafta bi alet takmamızı istedi sizin bandaj dediğiniz o sanırım sonra başka bir hastaneden ultrason istedi yaşadığım şehirde iki tane devlet hastanesi var çünkü. Biz bir gün o bagajı taktık ama miniğim çok ağladı anne yüreği iki hafta dayanamadım ve ertesi gün diğer devlet hastanesine gidip ultrason çektirdim ve doktor ne dedi biliyor musunuz çocukta hiçbir şey yok 😱 siz de sadece bir ultrasonla
Bu tanı konduysa başka bir hastaneden tekrar ultrason isteyim bence naçizane tavsiyemdir