Arkadaşlar merhaba benim kızımın sol kalçasında tip 2c gelişim geriliği var 40 günlükken ultrason çekildi değer 57 ama sonraki aylarda daha kötü oldu çift bez falan bizde işe yaramadı şimdi 4 buçuk aylık 3 Aylıkken bandaj takıldı bu şekilde oluşta iyileşen varmı acaba ben çok korkuyorum çokta üzülüyorum geceleri uyku uyuyamıyorum sütüm kesildi bu yüzden bilgisi olan bu durumu yaşayan varsa yazabilirmi acaba şimdiden çok teşekkür ederim