asrinhatasi yagmurkokusu_ 24 ayarlar çok hassas ve kırılgan olur ondan bu etiket sanırım 🥲 neyse kendime bilezik yapardım takardım kızımın bir ihtiyacı olunca satardım.
yagmurkokusu_ asrinhatasi hahahaahah 😂 bilezikten çok yorumlara kahkaha attım 🤣 Değil mi ya bende yapayım takayım zaten gene kızımın kenarda kalmasın öylece duruyor büyükte geliyor. Zaten taksa da dışarıda nasıl takacak evde taksa nasıl takacak.
yagmurkokusu_ Deletedmom_106 ahahaha bileziği yaparken ben biriktirdim eksik kalanı eşim tamamladı şimdi altın bana döner diye korkuyor herhalde 😂😂 150 gram da iyi he yiyemezsen çağır beni 😁
yagmurkokusu_ Deletedmom_79 haahahahah Allah seni yaaa senin fiyat kaç para diyeceğim 😂 tövbe estağfurullah karı bilenziğe geldi başka şeyler soruyoo 🤣🤣
plajterligi yagmurkokusu_ diğer bilezikleri alırken düşükten alıyor kuyumcular yani değer kaybı oluyor, bence de 3 lü en mantıklısı eğer yatırım içinse, ben de bilezikleri birleştirmek istedim ama üstüne para vermem gerekti vazgeçtim 🫠
yagmurkokusu_ plajterligi 3 lülerde oluyor mu acaba çok mu fiyat farkı olur ki ? Yatırım için değil de ileri de işte birikimimden annem yaptı olsun. Çok mu fazla fiyat verdiler acaba ?
yagmurkokusu_ BuzluLatte hassas içerik bilezik konusu hassas bir konu olduğu için 😂😂😂 Kendime yapayım yarın konuşayım bari de ne olacaksa olsun gayri ama Ankara’da yapmayı düşünüyorum orada kuyumcu güzel indirim yapıyor.
yagmurkokusu_ Niloya_ birleştirme yapmak istedim kenarda durmasın diye de. Kızıma diye küpe alıp şuan kendim takıyorum 😂
plajterligi yagmurkokusu_ valla şöyle söyliyim bendekiler 22 ayardı 10 ar gramdan 5 tanesini birleştirmek istedim adam direk abla değeri gider bence yapma dedi gram olarak hemen hemen yakın şeyler bakmama rağmen üstüne para vermem gerekiyordu çünkü alış fiyatıyla Satış fiyatı Farklı oluyor
Beyninizikullanmakucretsizdir silaa66 ben etkilenmiyomm 30 bilenzikkk 10 yüssük 4 metre kolye 3 tane altın kemerim 5 tane kolyem var ha bide altın tacım yazarken yoruldum beee 🥹🥹
yagmurkokusu_ plajterligi bir sorayım bunu da ekleme yaptıktan sonra değiştirmemek daha mantıklı ama biraz nakit bir bilezik nasıl olur onuda sormak lazım.
yagmurkokusu_ Beyninizikullanmakucretsizdir bende okurken yoruldum azıcığını ver de dinleneyim üstünde 😂
qwerty2 yagmurkokusu_ 3lü dediğiniz nasıl bi bilezik anlamadım ama kendinizin takabileceği bişey yapmanız daha iyi olur bence ☺️
yagmurkokusu_ qwerty2 atacaktım resim atılmıyor bugün nedense , burma bilezik varya ondan işte 3 lü Bilezik diye alıyoruz kuyumcudan. Kendim takayım güzel güzel dost var düşman var 😂
uynakbalina yagmurkokusu_ kendine yap beybi iki şıngırdat zaten kızçene kalacak her halükarda annem kendi emekleriyle yaptığı bileziği bana takmıştı düğünümde 🥹
yagmurkokusu_ uynakbalina bir tane bilezik nasıl şıngırdasın yaaa sende bir tane ödünç ver olur o zaman 😂 evet kızçemin altınlarını sömüreceğim 😂 sonra ona da takmayacağım çok fazla büyüsün çalışsın yapsın kendisine yeeeteeer be 🤣
qwerty2 yagmurkokusu_ altın seviyorsanız alın takın bence. Bende yakın zamanda yaptım kibrit çöpü bileziklerden. Kızlarıma yatırım için yaptım. İki şıngırdatıp kahve içmek güzel oluyor 😂 ama dikkat etmek lazım bileziklerke birlikte buyur yengem lafı da ağzına yapışıyor 😂
yagmurkokusu_ uynakbalina heh işte onlardan düşündüm bende ince çeliği var bende 4 tane güzel duruyor elbiselerle bende bir tane orijinalini yapayım dedim para yeter mi yetmezse üstünü tamamlamak için aloooovc engin bana bilenzik al diyeceğim bir kocam olmayabilir o an 😂😂😂😂
sadekahve_bitter yagmurkokusu_ Ajda bilezik yapabilirsin 22 ayar işçiliksiz yatırımlık ve kibarlar günlük takmaya uygun bn kullanıyorum çok memnunum
yagmurkokusu_ sadekahve_bitter bende onlardan düşündüm ince ya çokta göze batmaz çelik olanlarından kullanıyorum dedim neyim eksik bir tane orijinal altın yapim demi bebek büyüyünceye kadar bir tene daha yapılır daha küçük zaten 9 aylık ne anlar o önüne koysan top gibi oynar 🤣