Kızlar birşey sormak istiyorum sizlere
Şimdi kızımın bir tane 3 lü bileziği var.
Benim elimde de bir üçlü edecek kadar nakitim var.
Sizce 2 sini birleştirip büyük bir bilezik mi yapayım kendime , Yoksa 1 tane daha üçlü yapıp kızımamı saklayayım ? Siz olsanız hangisini yaparsanız ..
Eşim diyor 3 lü yap birtane , bende diyorum o büyüyene kadar kenarda duracağına kendime yaparım.. 🥹