Elif_sare_ babytugra_ bence yaptırın bende yaptıracağım eltimin oğlu oldu çok kötüydu gerçekten onlar yaotirmadilar pişman oldular
ArvenMom Elif_sare_ bilmiyorum toplu ödeme yaptım muayne aşı vs 5 bin tl tuttu tek fatura olunca aşıyı sormadım hiç aklıma gelmedi