ZeynepOzcan canım bence 1 paket alman yeterli ve xl al ben 2 paket almıştım 4 tane falan kullandım sonra normal ped takmaya başladım gerisi duruyo sezeryanla doğum yaptım normal doğumda nasıl kanama yoğunluğu bilmiyorum ama süreklide onu takamıyosun kocaman bişey gereksiz sonraki günler için bence